داروهای چینی کراتینین کمتر و BUN بدون دیالیز

یک شنبه 14 مهر 1392
ن : lafee

داروهای چینی کراتینین کمتر و BUN بدون دیالیز

داروهای چینی کراتینین کمتر و BUN بدون دیالیز


دیالیز عملیاتی است که در آن مایعات اضافی و مواد زائد توسط یک ماشین یا membrane.It شکم حذف BUN و کراتینین را کاهش می تواند به طور موثر به بیماران احساس better.However ، آن می تواند زندگی بیماران را به شدت تغییر می باشد. داروهای چینی می توانند کراتینین را کاهش و BUN بدون استفاده از دیالیز .

چگونه کراتینین دیالیز کمتر و BUN ؟

کراتینین است محصول جانبی از metabolism.It عضلانی مواد micromolecular است و می تواند خارج از بدن توسط کلیه ها فیلتر عملکرد کلیوی normally.Reduced می تواند منجر به کراتینین بالا .

ازت اوره ، حاصل از پروتئین digestion.Normally است ، بدن از طریق کلیه ها در ادرار می شود از شر نیتروژن اوره . نتیجه BUN بالا از کاهش توانایی دفعی از کلیه ها است .

دیالیز می تواند از ضایعات micromolecular و سموم از بدن از جمله کراتینین و اوره nitrogen.However ، مواد زائد و سموم باقی مانده آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های بدن انجام دهد و systems.Even را حذف اگر مردم در دیالیز توصیه می شود ، عملکرد کلیه خود را هنوز هم نگه می دارد کاهش مداوم . متوسط ​​طول عمر مردم در دیالیز تنها بین 5 ~ 6 سال است.

چگونه داروهای BUN و کراتینین کمتر چینی ؟

علاوه بر کلیه ها، پوست و روده نیز اندام های دفعی مهم در body.On یک طرف ، داروهای چینی می تواند توانایی دفعی از این سیستم ها به کاهش کراتینین و BUN levels.One از سوی دیگر ، افزایش می دهد ، داروهای چینی تونیک بافت های کلیوی هستند و می توانند باعث تحریک به بازسازی اختلال structure.When کلیه کلیه ها اختلال قابل بازیابی می باشند ، توانایی دفعی از کلیه ها خواهد بود improved.As در نتیجه ، کلیه ها قادر به حذف مواد زائد از بدن به این ترتیب، کراتینین بالا و BUN خواهد بود به طور کامل و اساسا کاهش داد.

با این حال ، به عنوان برخی از داروهای چینی ممکن است برای کلیه سمی ، شما هرگز نباید آنها را بدون به مشاوره با professional.Or پزشکی شما می توانید با مشورت پزشک آنلاین ما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی در حال حاضر را!

دارو دهان و دندان چینی ممکن است عوارض جانبی بسیاری را در بدن مانند استرس بر کلیه داشته باشد ، سوزش روده و معده etc.Micro چینی داروها Osmotherapyنرم افزار جدید از داروهای چینی عاری از عوارض جانبی در بدن به طور کامل دهان و دندان است. شما می تواند به kidneycares ایمیل @ hotmail.com برای اطلاعات بیشتر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , BUN,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.